Bienvenue à notre site web Biomasa Partner Group
Téléphonez-nous(+48) 63 245 59 29

FAQ

Czy dostawa jest darmowa w całej Polsce?

Tak, dostawa jest darmowa w każde miejsce na terenie Polski.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Nie ma możliwości odbioru osobistego, ponieważ zapewniamy darmową i wygodną dostawę na terenie całej Polski.

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę od momentu zamówienia i czy dostawy są realizowane w soboty?

Czas realizacji zamówienia od momentu złożenia zamówienia wynosi od 4 do 7 dni roboczych. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku.

Czy kurier pomoże mi z rozładunkiem pelletu?

Kurier nie jest zobowiązany do wniesienia dostarczonego pelletu lub brykietu do piwnicy, pomieszczenia gospodarczego czy garażu.

Jeśli nawierzchnia jest utwardzona oraz płaska, istnieje możliwość wstawienia palety do danego pomieszczenia jednakże tylko za zgodą kuriera - nie ponosimy odpowiedzialności za brak takiej usługi ze strony kuriera.

Do obowiązków kuriera należy dostarczyć towar do miejsca, gdzie nawierzchnia jest utwardzona i istnieje możliwość swobodnego wjazdu i wyjazdu auta o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton.

Czy jest możliwość płatności przy odbiorze, czy u Państwa można kupować na raty, bądź PayPo?

Obecnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze, robienia zakupów na raty, czy płatności PayPo.

Jak uzyskać kod rabatowy?

Aby uzyskać kod rabatowy należy zapisać się do NEWSLETTERA. Subskrybenci jako pierwsi otrzymują regularne powiadomienia o najnowszych artykułach, wywiadach, promocjach, kodach rabatowych i ciekawych wydarzeniach.

Czy pellet można przechowywać na zewnątrz?

Oryginalnie zapakowana paleta jest zabezpieczona tzw. kapturem foliowym, który chroni towar przed zamoknięciem. Zalecamy przechowywać pellet w miejscu nienarażonym na działanie czynników atmosferycznych. Zachęcamy do przeczytania porad dot. pelletu: PORADY.

Czym się różni pellet Premium od Excellent i z czego jest produkowany pellet?

Oba produkty to wysokiej klasy pellety certyfikowane EN+A1 produkowane ze starannie wyselekcjonowanych trocin sosnowych. Pellet Excellent Selection produkowany jest z suchych trocin, a pellet Premium Selection z trocin, które w procesie produkcji przechodzą proces suszenia. Technologia suszenia nieznacznie może wpływać na kolor, jednakże dla pracy i sprawności kotła nie jest to istotną różnicą.

Ile potrzeba pelletu na ogrzanie domu i ile potrzeba pelletu na zimę?

Ilość pelletu potrzebna do ogrzania domu zależy od kilku czynników, takich jak: powierzchnia domu, izolacja termiczna, typ kotła/pieca czy preferowana temperatura wewnątrz. Ogólne wyliczenie sezonowego zużycia pelletu dla domu o metrażu ok. 140 m2, przy warunkach pogodowych panujących w Polsce, wynosi ok. 5-6 ton.

Czy kolor pelletu ma znaczenie?

W żadnej normie jakości pelletu, kolor nie jest parametrem produktu i nie świadczy o jego jakości.

Trociny drzew liściastych takich jak np. dąb są z natury ciemniejsze, nieco bardziej sine (są to drzewa twardsze aniżeli sosnowe), a jednak kolor w żaden sposób nie przekłada się na ich jakość.

Natomiast pellet produkowany z czystych trocin drzew miękkich tj. iglastych, jest zazwyczaj jaśniejszy i bardziej słomkowy.

Zdarza się jednak, że ciemniejsza barwa pelletu sosnowego może wynikać z technologii suszenia surowca.

Czy pellet drzewny może być używany jako ściółka dla małych zwierząt domowych?

Produkowany przez nas pellet drzewny wykorzystywany jest przede wszystkim w ogrzewnictwie indywidualnym - do ogrzewania domów, zakładów, budynków użyteczności publicznej oraz w ciepłownictwie. Przeprowadzane przez nas badania pelletu określają parametry niezbędne dla powyższego zastosowania.

Zdarza się, że nasi klienci wykorzystują pellet drzewny jako wyściółkę dla małych zwierząt domowych, jednakże nie przeprowadzamy w tym kierunku dedykowanych badań jakościowych.

Czy można kupić jedną paczkę brykietu/kilka worków pelletu, by wypróbować?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu uzyskania informacji, gdzie najbliżej Państwa miejsca zamieszkania, można zakupić worek pelletu lub brykietu do testów.

Téléphone: + 48 (63) 245 59 29 biuro@biomasapartner.pl