§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Sklep Internetowy firmy Biomasa Partner Group Spółka Akcyjna jest dostępny pod adresem internetowym www.biomasapartner.pl i jest prowadzony przez Biomasę Partner Group Spółka Akcyjna mającą siedzibę w Modła Królewska, ul. Bursztynowa 37, 62-671 Stare Miasto, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001003746, o kapitale zakładowym 2 000.000,00 zł, nr NIP 665-298-93-71.
- Sklep Internetowy skierowany jest do Klientów, których stanowią zarówno Przedsiębiorcy jak i Konsumenci.
- Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Zasady dotyczą umów zawieranych przez Sprzedawcę zarówno z Przedsiębiorcami, jak również Konsumentami, chyba że wyraźnie w nim wskazano, że dany zapis dotyczy jedynie Konsumentów. Takie zapisy nie dotyczą Przedsiębiorców zawierających umowę ze Sprzedawcą.
- Niezbędnym warunkiem uprawniającym do zakupu w Sklepie Internetowym jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
§2 DEFINICJE
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów i tym samym zawierający umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą w ramach Sklepu Internetowego czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową
- Przedsiębiorca – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną bądź jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 43¹ § 1 Kodeksu cywilnego (Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
- Sprzedawca – Biomasa Partner Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, której dokładne dane wskazano w § 1 punkt 1 Regulaminu
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego
- Sklep Internetowy – Sklep Internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem www.biomasapartner.pl.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
- Świadczenie usług drogą elektroniczną – wykonanie usług świadczonych bez jednoczesnej obecności stron (na odległość)
- Konto - konto klienta w Sklepie Internetowym, w którym znajdują się dane podane przez klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym
- Rejestracja - oznacza proces założenia konta użytkownika na stronie www.biomasapartner.pl
- Kupon rabatowy – bon/kod, wydawany w ramach kampanii promocyjnej, który nie może być nabyty drogą kupna, mający określony okres ważności
§3 KONTAKT
- Adres Sprzedawcy: Modła Królewska, ul. Bursztynowa 37, 62-571 Stare Miasto
- Adres poczty elektronicznej klaudia.rzepka@biomasapartner.pl
- Numer telefonu: +48 (63) 245 59 29 lub +48 536 178 336
- Czat zamieszczony na stronie internetowej
- Klient może porozumieć się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
§4 PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Sklep Internetowy zajmuje się sprzedażą pelletu drzewnego, pelletu ze słomy i brykietu drzewnego za pośrednictwem Internetu. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż pelletu i brykietu wyłącznie za pośrednictwem Internetu.
- Złożenie zamówienia możliwe jest przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16.00, jak również w soboty, niedziele oraz inne dni wolne od pracy zostaną potwierdzone nie wcześniej niż w następnym dniu roboczym.
- Do realizacji zamówienia niezbędne jest prawidłowe dokonanie zamówienia zgodnie z procedurą dostępną na stronie internetowej Sklepu Internetowego oraz opłacenie zakupionego towaru.
- Klient może dokonać zakupu rejestrując konto lub bez rejestracji konta.
- Klient przy Rejestracji oraz przy dokonywaniu zakupu zobowiązany jest do podania wszelkich wymaganych informacji zgodnie z prawdą. Ponadto, na Kliencie spoczywa obowiązek dopilnowania, aby wszelkie dane znajdujące się na jego koncie użytkownika lub podawane w formularzu sprzedaży były aktualne. Rejestracja konta ułatwia składanie zamówień w przyszłości, daje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia oraz umożliwia wgląd do zamówień dokonanych w przeszłości.
- Klient może dokonać zakupu bez konieczności uprzedniej Rejestracji i posiadania konta. W takim przypadku, po wybraniu produktów niezbędne jest podanie odpowiednich danych wymaganych w formularzu, koniecznych do finalizacji transakcji.
- Wysłanie zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym będzie traktowane jako zawarcie umowy kupna-sprzedaży.
- Informacja o przyjęciu lub odmowie przyjęcia zamówienia zostanie wysłana do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej.
- Klient może zrezygnować z zamówienia do momentu kiedy przesyłka złożonego przez niego zamówienia nie rozpoczęła się. W przypadku rezygnacji z zamówienia zwracamy Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za złożone zamówienie. Obecnie, ze względu na bardzo dużą ilość zamówień, czas realizacji może ulec wydłużeniu, niż standardowe 5 dni roboczych od daty wpływu płatności na konto Sprzedawcy. Dokładny czas realizacji dostawy będzie ustalany indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem: +48 536 178 336 lub mailowo: klaudia.rzepka@biomasapartner.pl
- Klient może sprawdzić status zamówienia logując się na swoje konto.
- Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Sklep Internetowy dostarcza zamówiony pellet i brykiet wolny od wad fizycznych i prawnych.
§5 CENY I KOSZTY DOSTAWY
- Wszystkie ceny podane w ofercie Sklepu Internetowego są cenami wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy opisie danego pelletu i brykietu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen pelletów i brykietów znajdujących się w ofercie, bez wpływu na ceny dotyczące zamówień złożonych wcześniej lub będących w trakcie realizacji.
- Klient może skorzystać z otrzymanego kuponu rabatowego poprzez wpisanie otrzymanego kodu w odpowiednie pole w formularzu zamówienia. Rabat wynikający z kuponu rabatowego zostanie automatycznie uwzględniony w podsumowaniu zamówienia. Kupony rabatowe mogą zostać wykorzystane jedynie przed zakończeniem procedury zamawiania. Wykorzystanie późniejsze nie jest możliwe.
- Kupon rabatowy można wykorzystać wyłącznie jeden raz w ramach jednego zamówienia.
- Kupony rabatowe nie łączą się.
- Sklep Internetowy akceptuje następujące formy płatności:
- Przelew w systemie Przelewy 24
- Zwykły przelew bankowy
- Blik
- Płatność kartą
- Płatności należy dokonać nie później niż w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od daty złożenia zamówienia. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności, a w przypadku przelewu bankowego - po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu Internetowego.
- Zamówienia realizowane są poprzez dostawę zamówionych towarów z pomocą przewoźnika.
Koszt dostawy wynosi odpowiednio:
- transport 1-5 palet - gratis
- powyżej 5 palet - wycena na zapytanie
- Koszt dostawy dotyczy:
- PALETA 80X120 CM , waga do 1 tony
- PALETA 100X120 CM, waga do 1 tony
- PALETA 110X90, waga do 1 tony
- Dostawa realizowana jest autem wyposażonym w windę oraz wózek paletowy.
- Warunkiem realizacji darmowej dostawy jest utwardzona w miejscu rozładunku powierzchnia oraz zapewnienie swobodnego wjazdu/wyjazdu auta o masie DMC 12 ton, o wymiarach podanych poniżej:
- Maksymalna liczba palet w jednej dostawie - 5.
- Ilość palet w dostawie może ulec rozłożeniu na 2 terminy dostawy.
- W przypadku braku możliwości zapewnienia wyżej wymienionych warunków dostawy, koszt dostawy podlega indywidualnej wycenie.
- Sklep Internetowy wystawia za zakupiony pellet lub brykiet fakturę VAT, która będzie dostarczona do Klienta wraz z zamówionym pelletem /brykietem lub w terminie późniejszym za pośrednictwem operatora pocztowego/e-mailem.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§6 REKLAMACJE
- Reklamacje związane z zakupem pelletu/brykietu przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego Klient może składać poprzez wysłanie wiadomości email na adres mailowy wskazany w § 3 Regulaminu lub też pisemnie na adres podany w § 3 Regulaminu.
- Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności zwięzły opis wady, daty jej wystąpienia, dane kontaktowe Klienta, żądanie. Ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji będzie wysyłana na adres email Klienta podany w zgłoszeniu reklamacji i/lub listem poleconym na adres Klienta podany w zgłoszeniu reklamacji.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 Regulaminu.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a także pokrywa koszt zwrotu towaru. Kosztów dostarczenia rzeczy, kosztów zwrotu czy wymiany towaru Sprzedawca nie zwraca gdy kupującym jest przedsiębiorca (ograniczenie uprawnień z rękojmi na podstawie art. art. 558 Kodeksu cywilnego). Do stosunków między przedsiębiorcami nie stosuje się także art. 466 kodeksu cywilnego (zwrot nakładów na rzecz). W pozostałym zakresie, do rozpatrywania reklamacji i uprawnień służących Klientom stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
§7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY JEDYNIE KONSUMENTÓW)
- Konsumenci mają prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę (Biomasa Partner Group Spółka Akcyjna, Modła Królewska, ul. Bursztynowa 37, 62-571 Stare Miasto, adres email: sklep@biomasapartner.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od zawartej umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr. 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy są następujące: W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, niezwłocznie zwracamy Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, za wyjątkiem kosztu dostawy – zwrotu towaru, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Stan zwracanego pelletu powinien być bez zarzutu.
§8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ (DOTYCZY JEDYNIE KONSUMENTÓW)
- Konsument ma możliwość skorzystania z:
- mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,
- pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Inspekcji Handlowej.
§9 DANE OSOBOWE
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000), Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz innymi właściwymi przepisami.
- Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO), informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Biomasa Partner Group Spółka Akcyjna, Modła Królewska, ul. Bursztynowa 37, 62-571 Stare Miasto NIP: 6652989371 REGON: 302142730 Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda VIII Wydział Gospodarczy KRS 0001003746; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usługi sprzedaży i dostarczenia produktów Biomasa Partner Group Spółka Akcyjna na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, a także w celu rozpatrywania roszczeń reklamacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) i obrony przed roszczeniami (co jest uzasadnionym interesem Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie ofertowanych przez Biomasa Partner Group Spółka Akcyjna produktów.
- Wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych na cele marketingowe oznacza, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą Biomasa Partner Group Spółka Akcyjna oraz podmioty współpracujące:
- w celu marketingu produktów i usług Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- w celu prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w celach analitycznych i profilowania, gdzie uzasadnionym interesem jest prowadzenie marketingu własnych produktów i usług. Dążymy do ciągłego ulepszania naszych usług, dlatego chcemy dostarczać tylko potencjalnie intersujące Pani/Pana informacje – spersonalizowane propozycje.
Wyrażona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdej chwili cofnięta, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są w szczególności kategorie podmiotów wynikających z realizacji umowy lub zlecenia.
- Na podstawie RODO ma Pan/Pani prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania swoich danych osobowych,
- żądania usunięcia swoich danych osobowych,
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- żądania przenoszenia danych osobowych.
- W celu pozyskania informacji na temat przetwarzania przez nas Pani/Pana danych lub chce Pani/Pan zrealizować swoje uprawnienia z nim związane, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@biomasapartner.pl
- Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Jeśli jakakolwiek część niniejszego Regulaminu czy jego postanowienie zostanie uznane za niedozwolone lub zostanie uznane za nieważne w całości lub części, jego pozostałe zapisy nadal będą obowiązywać.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy Regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 22.11.2018 r. do odwołania.